Onze werkplaats

Ervaar

In onze werkplaats begeleiden we jongeren, die moeilijkheden ondervinden in hun zoektocht naar de arbeidsmarkt. Wij werken hierin zonder indicatie omdat er een grote groep jongeren  met problemen ondervinden omtrent scholing, stage of wel het vinden van passend werk. Wij willen ze hierin verrijken met het aanleren van nieuwe kennis op het gebied van techniek. Ze worden hun kansen vergroot en kunnen ze doorgroeien.

Onze werkzaamheden;

• Onderhoud aan auto's
  • Diverse reperaties
  • Lassen
  • Verspanende bewerkingen zoals; boren, slijpen, zagen en knippen.
  • Monteren
  • Plamuren en schuren

Tevens bieden wij onze diensten aan particulieren die door hun situatie weinig te besteden hebben in het onderhouden van hun geliefde oldtimer. Door lage tarieven te hanteren kunnen wij deze mensen tegen moet komen. Wij werken hier met donaties.

Maurice Bolk

oprichter/ coordinator

"Hier komen vooral jongeren die tussen wal en schip vallen". "Er bestaan helaas veel vooroordelen over ze. Het zouden probleemjongeren zijn. Het bedrijfsleven durft het vaak niet aan om ze een stageplek te bieden." Leerlingen van praktijkscholen, schoolverlaters, vluchtelingen of Wajongers: ze kunnen allemaal terecht in de garage van 2hands@work.