Onze werkplaats

Ervaar

In onze werkplaats bieden we  jongeren een doorgroeiplek aan. Wij werken hierin voornamelijk zonder indicatie omdat er een grote groep jongeren problemen ondervinden omtrent scholing, stage of  het vinden van passend werk. Binnen deze doorgroeiplek willen we deze jongeren verrijken met het aanleren van nieuwe kennis op het gebied van techniek. Zo worden hun kansen vergroot en kunnen ze doorgroeien. Maar vooral willen we jongeren inspireren,motiveren en activeren zodat ze gaan werken aan het creĆ«ren van hun eigen toekomst. Start to believe in yourself!

Onze werkzaamheden;

• Onderhoud aan auto's
  • Diverse reparaties
  • Lassen
  • Verspanende bewerkingen zoals; boren, slijpen, zagen en knippen.
  • Monteren
  • Plamuren en schuren

Tevens bieden wij onze diensten aan particulieren die door hun situatie weinig te besteden hebben in het onderhouden van hun geliefde oldtimer. Door lage tarieven te hanteren kunnen wij deze mensen tegen moet komen. Wij werken hier met donaties.

Maurice Bolk

oprichter/ coordinator

"Hier komen vooral jongeren die tussen wal en schip vallen". "Er bestaan helaas veel vooroordelen over ze. Het zouden probleemjongeren zijn. Het bedrijfsleven durft het vaak niet aan om ze een stageplek te bieden." Leerlingen van praktijkscholen, schoolverlaters, vluchtelingen of Wajongers: ze kunnen allemaal terecht in de garage van 2hands@work.

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin